Totalul afişărilor de pagină; © Copyright 2012-2015 Vlad. Mischevca: Toate drepturile rezervate

8 nov. 2013

În vis






Prelungind gândul de-aseară,
Te-am văzut, dragă, în vis...
Şi-am simţit cum somnul zboară,
Iar eu cad, dus în abis –
Într-o mreajă dulce prins.

În văpaia cea bizară,
Ţi-am şoptit: te vreau vulgară...
Încercând, din nou, dar iară –
Tu pe loc m-ai şi respins.

Ţi-am pupat faţa ca ceara,
Mângâindu-ţi părul strâns –
Probozit a câta oară,
Insistent, eu te-am... aprins.

Bănuind, ce foc te arde –
Într-un chip angelic, sfânt,
Am depus eu tot efortul,
Domnişoară, să te-ncânt.

Copleşit am fost, obraznic – 
Ca sireacu de la praznic,
Care mistuie năprasnic
Din bucatele de frupt...

În final, arăt eu falnic,
Opulenţa a erupt...
Tu – nimic nu ai pierdut,
Ambii suntem – rarum fruct!
Visul s-a sfârşit abrupt...


Chişinău, 8 noiembrie 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu