Totalul afişărilor de pagină; © Copyright 2012-2015 Vlad. Mischevca: Toate drepturile rezervate

3 nov. 2013

Când tace telefonul







Când tace telefonul...
Şi nu mai pot să sper,
Să pot avea şi astăzi
Puţin din ce-a fost ieri –

Îmi vin gânduri aiurea
Şi-ncerc din răsputeri
A mă calma şi cere:
Mai dă-mi, Doamne, puteri!

Sunt vinovat în toate,
Din multe am gustat...
Iar preţul lipsei tale
Abia de l-am aflat.

Dar, oare n-am iertare?
Şi şanse chiar că nu-s?
– Tastez cu-nfrigurare
Mesajul de mai sus...

Spărgându-se tăcerea
Şi penetrând betonul,
Aud din nou cum sună
În casă telefonul...

Tristeţea se destramă
Şi n-am pe ochi năframă!
Tu eşti încă departe,
Dar, vocea ta mă cheamă...

Simt – sufletul vibrează,
Distanţa Nu contează!




Chişinău, 3.11.2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu